Selamat Tinggal PSIS, Alma Materku...

 


Selamat tinggal PSIS... Segala perkara yang terjadi di PSIS, tak mungkin dapat kulupakan. Segala peristiwa pahit, manis, duka, lara, cinta & sebagainya, tetap akan terpahat di lubuk sukmaku. Walaupun cuma berada di sini dalam tempoh yang singkat, satu semester sahaja (6 bulan), tetapi tempoh tersebut amat bermakna buat saya. Pelbagai anugerah dirangkul, pelbagai kawan dari pelbagai bidang telah kujumpa, kukenal, pelbagai sijil dikutip, pelbagai jawatan disandang, kalau stay ingat nak masuk pilihanraya. Heheh. Hidup PSIS!

PRS, saya minta maaf, saya x sempat nak tunaikan jawatan sebagai Ketua Oretor untuk semester depan. Maaf juga, sebab saya x dpt nak bersama dengan anda. Maaf juga kerana saya tidak akan ada bersama dengan bakal exco multimedia sekiranya individu tersebut perlukan tunjuk ajar dalam pembikinan video. (Bru nak buat video korporat lagi) Maaf sgt2. Namun, I'll be in touch. PRS dah macam family buat saya.. PRS kan family... :')

RPI, maaf kerana saya tidak dapat bersama anda pada semester depan. Maaf kerana saya tidak dapat memegang amanah dalam organisasi. Tapi, I'll be in touch too..

Dan, DTK's, terus maju kehadapan. Engineering memang tough, but we have been chosen for a reason right? Bukan semua org layak utk engineering, so anda patut berbangga! Maju kehadapan!

Catat Ulasan

0 Ulasan