Ahmad Faiz Bin Ahmad Ridzwan


Faiz Ridzwan.

Rakan sejak semester satu. Rakan sekelas. Rakan bersembang. Rakan menjamu selera. Rakan yang rajin bertandang kat bilik. Haa apa lagi? Sebut je.

Giler-gileran sikit orangnya ni. Tengok gambar ni pun dah tahu dah macam mana. Tu yang saya pun terjebak sekali. Heheh.

Batch kami ada tiga Faiz. So nak kenal Faiz yang satu ni, macam-macam gelaran digunakan :-

"Faiz R" , "Faiz Model" , "Faiz Tinggi" , "Ahmad Faiz" , "Faiz Ridzwan" . Haa gitu hehe.

Rakan seperjuangan sejak semester satu. Alhamdulillah kini kami masih bersama. Dekan sama-sama.

Semoga Allah permudahkan untuk kita Dekan kali ke-5. Insya-Allah kita naik pentas, gapai ANC sama-sama Faiz!

Faiz yang aku kenal, tidak mudah patah dan putus asa. Teringat kisah semester satu,

"Ustaz, Business Maths aku teruk laa. Boleh ke lepas A ni? Macam xde peluang je"

"Boleh, trust yourself. And jangan risau, aku, Bai, Jai semua leh tolong. Orang tgh susah, kita tolong. Kita berjaya sama-2"

And you get an A.

So.. Lets repeat the same thing for this sem

"Carrymark is not everything, final is the important one. Score in final!" - Sir Mohamad Hazlami Ramli, Pensyarah FSPPP UiTM Kedah, 2013.

Hehehe. Itu sahaja nukilan saya.

Terima kasih XD

Catat Ulasan

0 Ulasan