Reunion Kecil-Kecilan Di Rumah Sabiq Arafat

 

Assalammualaikum wbt, selamat malam.

REUNION KECIL-KECILAN
.
####
"Sabiq, rindu kau! Tiga tahun tak jumpa! Makin tinggi makin handsome! Bisnes semua okay? Hehehe"
####
.
Kami di rumah Sabiq Arafat Bin Kamarus Zaman (Sebelah saya), ada kenduri tahlil dan doa selamat.
.
Pada mulanya ramai yang nak join, tapi xdapat nak hadirkan diri disebabkan sebab-sebab tertentu. Ada yang kerja. Ada yang masih di alma mater masing-masing. Ada yang terlupa. Dan macam-2 lagi la.

So resultnya, hah, kami bertujuh jela yang datang. Ada lagi sorang tapi xde dalam gambar sebab dia balik awal. So total semua lapan orang jelah.

Nak gathering macam ni bukannya senang. Masing-masing dah berkerjaya, dah busy dgn study and komitmen. Ada yang berniaga. Ada yang bekerja sambilan. Ada yang cuti tak sama tempoh. Ada yang lambat ada yang kejap. Hah, itulah ragam zaman universiti dan 20'an. Eh? Dah 20 ke? Hahah belum lagi.

Masing-masing dalam gambar ni, makin cantik, makin flawless gitu, Qu Puteh. makin handsome, makin tinggi, dan ada juga yang masih kekal pendek hehehe. Namun walau macam mana pun kan, perangai still sama je dr zaman sekolah.

Mula-mula masing-masing control ayu and macho, tapi bila dah duduk semeja, hah ambik kau... Perangai still tak berubah. Biasalah, dgn kawan lama, besties pulak tu, mmg susah sikit lah. Dah kenal dr sekolah, mcm mana nak cover perangai? Heheh.

Best. Bertanya khabar. Throwback cerita lama. Scandal lama bru bagai. Yang penting we have spent a good time. Yelah, jarang jumpa, banyak cerita. Rindu.
.
####
Kata Sabiq, "Kita memanglah tak selalu jumpa, tapi hari-hari aku stalk korang okay"
####
.
Jauh di mata dekat di hati.
.
Apapun... Semoga semua dalam gambar ni, berjaya dalam bidang pelajaran dan kehidupan masing-masing. Moga bila kita jumpa lagi, hubungan persahabatan masih kekal seperti sedia kala. Biar makin rapat, biar kekal sama, jangan pula renggang. Bukan senang nak membina sesebuah persahabatan ni. Ye dok? Heh.

Sabiq, tudung jangan lupa. 7 saksi tuntut tudung Sedusa. Hehe. Saya nak juga, nak bagi calon isteri. Hehehe.

Sekian sahaja celoteh saya, hehe. Terima kasih.

Penulis.

Tags

Catat Ulasan

0 Ulasan
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

HTML/JavaScript