Azeem Turns 20


29.6.2015 (20-Years-Old)
Ahmad Azeem Bin Ahmad Raslan.

Alhamdulillah, masih hidup di dunia ini. Masih diberi peluang oleh Ilahi untuk terus berbakti dalam urusan duniawi dan ukhrawi.

Dah cecah umur 20'an, hilang angka 1 di hadapan.

For the first time ever, sambutan hari lahir, disuntik dengan element of surprise. First time, ada surprise birthday cake. First time, ada kawan-2 yg sanggup habiskan wang, masa dan tenaga, bagi membuat preparation, menjalankan sedikit jamuan sambutan hari kelahiran saya. Beli kek, beli KFC, iftar sama-2 di Medan Makan Tiga Persukuan. Seronok, terharu, sampaikan air tembikai pun boleh tumpah sebab kawan tertolak air tu Tipulah kalau xterasa hiba. Hehe. Tapi kenalah control macho gak. Jiwa kena kental, hati kena sado. Hehe.

Terima kasih sahabat yang susah payah beli kek dan KFC ni untuk saya.
Siap buat research lagi tu sblm beli, siap tanya mak saya lagi, kek apa yang saya makan. Saya xmakan kek coklat. Jd mereka belikan saya kek span pisang vanilla. Vanilla antara kegemaran saya. Hebat. X terlintas dek fikiran yang korang akan bertindak sampai mcm tu sekali. Nampak betul effort korang. Bersungguh.

Overall, kek sedap. KFC sedap. Iftar ngan korang mmg best. Best dapat spend time dengan korang. Bagi aku ianya berharga sebab aku ni selalu busy je memanjang. Dgn persatuannya, peers-nya, silatnya, mpp-nya, assignment-nya, susah la nak berjumpa.

I'll cherish the moment. May the friendship last forever. Insya-Allah.

Di kesempatan ini juga, saya ingin ucapkan terima kasih kepada semua keluarga, jiran-2, cikgu-2, sahabat handai yang wish happy birthday pada saya, pada hari ini. Saya sangat menghargainya.

Moga doa-2 kalian termakbul, dan akan berbalik pada kalian juga.

Sekali lagi.. Terima kasih, semua.

Catat Ulasan

0 Ulasan